الموضوع: تايه بلا عنوان
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 01-05-2010, 10:27 PM
ahmed.dodo ahmed.dodo غير متواجد حالياً
فريق تنشيط المنتدي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: تايه بلا عنوان
المشاركات: 1,217
إرسال رسالة عبر ICQ إلى ahmed.dodo إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmed.dodo
Sahm تايه بلا عنوان

تائه بلا عنوان


تايه وسط الكون مصلوب جوه قطبان

عايش حياه انسان وهوه مش انسان
انسان حزين مجروح ومن الحبيب مدبوح
عشت ايام جميله وفجأه طلعت اوهام
اوهام جوه اسطوره بين السحاب محفوره
اسطوره حب جميله مرسومه وعليها زينه
مرسومه بخط فنان مليانه بالاحزان
طبعا مش فنان ومش ممكن يكون انسان
عشت مع انسان خدعنى بالامان
عيشنى قصه حب ماشوفتهاش فى الافلام
بس النهايه واحده دنيا ظلاف فى ظلام
تايه مسط الظلام مش شايق ايه قدام
ممكن اسألك سؤال .........
سؤال حزين مدبوح بساله وانا مجروح
قلبى زنبه ايه تجرح انت فيه ؟؟
هوه انا مش انسان
والله انا انسان انسان ضعيف كمان
حسستنى بالامان وصدقت وعود زمان
وعشت فى الاوهام فى مدينه الاحلام
عايش مكسور تايه بلا عنوان
وشكرااااااااااااااااااااا ااا
رد مع اقتباس