عرض مشاركة واحدة
  #10  
قديم 01-05-2010, 01:08 AM
vindiesel vindiesel غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: اسطنها
المشاركات: 1,309
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى vindiesel
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أشلاء قلب مشاهدة المشاركة
بصراحة عندكو حق يا جماعة مواضيعه كلها في الجوووووووووووووووون

وعلى فكرة كلامه صح جدا ومن الدلائل عليه
اللي قاله ابن الجوزى
" لا تقاس حلاوة الإنسان بحلاوة اللسان
فكم من كلمات لطاف حسان
يكمن بين حروفها ثم ثعبان "

معنى كده ان مش كل كلام حلو لازم يشدنا والعكس مش كل اسم موضوع غريب ومريب لازم ندخله

وإذا كانت دي دعوة للتفاؤل فأنا أكون من المشاركين معاكو فيها

ويمكن وقتها ابقى اغير اسم ( أشلاء قلب )


ميرسى ليكى يا اشلاء القلب

وربنا يجزيكى عنا خير بما نقلتيه لنا عن ابن الجوزى

وانا سعيد انك هتشاركى معانا فى دعوه التفائل

وعلى فكره اسمك عاجبنى اوى اوى وياريت ميتغيرش

تقبلى مرورى
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس