عرض مشاركة واحدة
  #11  
قديم 01-03-2010, 02:36 PM
الصورة الرمزية EzAt99
EzAt99 EzAt99 غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: habibti MASR
المشاركات: 1,218
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى EzAt99
افتراضي

والله حاجة رائعة
تسلم ايدك يا ريس
كلام جميل جدا....
اقتباس:
تكتشف موت لسانك عند حاجتك الى الكلام
الحمد لله......مجربتش الموضوع ده
اقتباس:
وتكتشف انك وحدك كاغصان الخريف عند حاجتك للاخرين ...
مش ناوي أجرب....لأني مبحبش الهجر....كل اللي بحبهم بيبقوا جانبي على طوووول

اقتباس:
فاذا قررت يوما ان تترك حبيبا لك فلا تترك له جرحا ...
فمن اعطاك قلبا لا يستحق ان تغرس فيه سهما او تترك له لحظه الم يتذكرها ذات يوم
أعتقد اني لو لقيت الحد اللي يعطيني قلبه مش هيبقى سهل اني أفرط فيه....هيحصل كدا لما حد فينا يموت
__________________
3333333333
أيلول
lost love
<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P
%-(%-(%-(%-(%-(%-(
رد مع اقتباس