عرض مشاركة واحدة
  #9  
قديم 01-03-2010, 10:56 AM
vindiesel vindiesel غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: اسطنها
المشاركات: 1,309
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى vindiesel
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the star مشاهدة المشاركة
شوفو يا جمااعه احنا مينفعش نحدد الغلط في مين
لان الغلط في حكومة بلدناا ... سوء التنظيم ... ضيااع فرص العمل ....في البيت اللي بيربي .... في الشباب نفسهم
في حجات كثيير قوي
لكن الاكبر على الشباب مهما كانت حياتنا صعبه مهما كنا عايشين في الم وعذااب وفقر
ده ميدينااش حق واحد في المليوون علشان ندمر حياتنا وصحتنا في حجاات مدمره بالمره
كمان في ناس كتير قوي عايشين في فقر لكنهم عايشين عيشه صح
انا باشكرك جدا فنديزل على موضوعك وطرحك

متاابعه لبقية وجهات النظر
تحياتي
شكرا ليكى ستار

وانا متفق معاكى تماما فى كل اللى انتى قلتيه
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس