الموضوع
:
امتى يا قلبي هتنسى؟؟؟؟؟!!!!!
عرض مشاركة واحدة
#
5
01-02-2010, 07:48 AM
fox man
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 34
كل ما اقول انك يا قلبي نسيت
القيك جريت على صورته وبكيت
القيك افتكرت كل الي فات وحنيت
....
بجد جامد شكرا لك
fox man
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى fox man
البحث عن كل مشاركات fox man