ايه يا amira ده
انت بتعامليها كده ليه
دا انت طلعتي مادية أوي
ناسية انها صاحبتك.......50 جنية
أمال لو مكنتش صاحبتك
أنا لوف مكانك صدقيني........تمن الحصة مكنش هيزيد عن 49 جنية لأن دي صاحبتك
__________________
أيلول lost love <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P %-(%-(%-(%-(%-(%-(
|