الموضوع: هابي نيو يير
عرض مشاركة واحدة
  #5  
قديم 12-29-2009, 05:39 AM
moroman moroman غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 51
افتراضي

كل سنة و انتوا طيبين يا جماعه و عقبال السنة اللي جاية انشاء الله تكونوا في اتم صحة و عافيه يا رب

امنيتي
اتمني ان ربنا يكرمني السنه دي انا و اصحابي

اعتذر
ان اللي انا زعلته في حاجه غصب عني ميزعلشي وانا بعتذر له قدامكوا كلكم

و اقولك كل سنة و انتى طيبة يا اميرة
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس