الموضوع: للجريئه فقط
عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 12-20-2009, 10:27 AM
dondon4us dondon4us غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 4
افتراضي

وانا علشان اشجعكم هبتدا انا
احلى صفه فيا بحب الناس جدااااااااااااا
اوحش صفه فيه متهوره ومتردده شويه فى قراراتى
يلا يا بنات منتظره ردودكم
__________________
فخوره بابطال الامم الافريقيه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس