الموضوع: للجريئه فقط
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-20-2009, 10:24 AM
dondon4us dondon4us غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 4
عاجل(الماجيك) للجريئه فقط

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا انا بجد مبسوطه انى اشترك فى المنتدى ده
ثانيا كل واحد فينا عنده مميزات واكيد عيوب محدش خالى من العيوب
بس العيب الاكبر هو عدم الاعتراف بهذه العيوب
مين الجريئه الى هتقول احلى ميزه فيها؟
واوحش عيب فيها؟ هاااااااااااااا منتظره ردودكم
__________________
فخوره بابطال الامم الافريقيه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس