الموضوع
:
إتفضل حضرتك إدخل .....عشان تنفذ الأوامر وبعدين تخرج
عرض مشاركة واحدة
#
2
12-19-2009, 04:03 AM
ALSKA
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 16
الفكره فوق الرائعه أهنيكي على ذكاءك الحاد
بس ممكن نزود حاجه تانيه على الحوار ده
احنا العضو ده لو مكنش معروف نحاول نعرفه
ونعرفه للباقي علشان نبقى كلنا أسره مع بعضينا
وأنا اول واحد هشارك معاكي
التعديل الأخير تم بواسطة ALSKA ; 12-19-2009 الساعة
04:59 AM
ALSKA
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ALSKA
البحث عن كل مشاركات ALSKA