
12-18-2009, 06:54 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفرعون العاشق
هههههههه
اجوز المحاسب لكارمن
يا بختك بيه
ههههههههههههههههههههه
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحاسب
هههههههه
يا راجل ليه كده
انا لسه صغير
|
لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالا
أنا كده هزعل
انت بتتهرب واللا إيه
لا أنا معنديش الكلام ده
خلاص الفرعون قال
وأنا مش هكسر كلامه طبعا
هههههههههههههههههههه
ياللا هاتوا المأذون بقى
|