عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 12-18-2009, 06:54 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفرعون العاشق مشاهدة المشاركة
هههههههه
اجوز المحاسب لكارمن
يا بختك بيه
ههههههههههههههههههههه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المحاسب مشاهدة المشاركة
هههههههه
يا راجل ليه كده
انا لسه صغير
لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالا
أنا كده هزعل
انت بتتهرب واللا إيه
لا أنا معنديش الكلام ده
خلاص الفرعون قال
وأنا مش هكسر كلامه طبعا
هههههههههههههههههههه
ياللا هاتوا المأذون بقى
رد مع اقتباس