الموضوع
:
كيف تاكل بالاعواد اليابانية
عرض مشاركة واحدة
#
4
12-16-2009, 09:09 AM
golden man
رئيس فريق التنشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 5,278
والله حاجه صعبه هى ناقصه تعذيب كده الواحد يعد ياكل فى ساعه على ما يخلص يعنى لو قدامك طبق رز وهتاكلى بالعصا دى يبقى ان شاء الله هنعد مش اقل من اسبوع على ما نخلصه ده لو طبق رز زى بتاعنا يعنى
تسلمى يا لمحه اهو محتاجه تدريب برده
golden man
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات golden man