
07-02-2008, 03:49 AM
|
 |
*_* عـدو المرأة *_*
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
|
|
عندك جوال نوكيا يبقى لازم تحمل البرنامج ده Nokia PC Suite 7.0
Nokia PC Suite 7.0 Release 6 Final
طبعاً البرنامج مهم لكل من يملك جوالات نوكيا
فأنت فى حاجة لهذا البرنامج لتعريف جوالك على الكمبيوتر
وتحتاجه لتشغيل الفيديوهات المصورة بالجوال
وطبعاً لإجراء تزامن مع جوالك ... وحفظ أسمائك وبياناتك على الكمبيوتر
من الآخر ،،، عندك جوال نوكيا لازم يكون عندك البرنامج ده
حجم البرنامج : 34.15 م
رابط التحميل مباشر
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
والله المستعان
|