مقدمه لموضوع دعونا نرسم للحب صوره *ost love & صانع الخيال*
@};-@};-@};-بسم الله الرحمن الرحيم@};-@};-@};-
هذه المقدمه للموضوع
لو يسكن الحب القلوب ترسى على بر النجاة لو يسكن الكره القلوب يبقى الامان على الارض تاه
الحب نعمة ربنا علشان اكيد بيحبنا نورلنا وارسلنا قلب الحبيب المصطفى
حبه على الدنيا انتشر غطى الحجر قبل البشر وبنوه يتشق القمر ونلاقى برد اليل دفى
الحب مفتاح الحياه اول طريقنا ومنتهاه لو تشرق الشمس ف سماه تقضى على كل الذنوب
ف قلوب الجميع المخلوقات بالحب حقق معجزات لما الحبيب على الاوض فات داب التراب من العشق دوب
__________________
"... ظـ ل ـم الدنـ ي ـا..."
"...الظـ ل ـم مالـــــي الدنـ ي ـا..."
والعـدل مالوش مكــــان
الـ ن ـاس كلهــــا خايـ ن ـة
والانســان مبقاش إنســان
ظـ ل ـم النــاس للـ ن ــاس
عـــــدى حدوده خــلاص
لابقـى فيه إخـــــــلاص
"ولا بقـــــىفيه أمــــــان"
[-O<=(([-O<
التعديل الأخير تم بواسطة lost love ; 12-14-2009 الساعة 02:41 AM
|