عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-13-2009, 10:52 PM
THE STAR THE STAR غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
الدولة: EGYPT
المشاركات: 580
افتراضي

هههههههههههههههههههههههههه
خطيره بجد
عندها حق
يعني بجد ده واحد مش عارفه اقول ايه
بيشبها بالقمر اللي كلو نتؤات والميه والهوا الملوثين
وعايزنها تسكت ؟ بعد كل ده ؟
والله احسن حاجه انو سابها كانت هتعيش معاه ازاي بس؟
رد مع اقتباس