عرض مشاركة واحدة
  #15  
قديم 12-13-2009, 09:16 PM
الفرعون العاشق الفرعون العاشق غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 923
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة biko مشاهدة المشاركة
ايه الجمال ده بجد يا فرعون حاجة صعبة اوى

انت ازاى قدرت تجمع بين الفصحة والعامية حاجة فى قمة الصعوبة !
ويا سلام عليك فى الابيات الجامدة
" حينها بنظرة من عيونها انتزعتها "
البيت ده عاجبنى موت بجد ابو نواس والمتنبى والبحترى لو كانوا عايشين كانوا صعقوا لما قروا البيت ده
انا ياريس خد ابيات وبعتها فى مسدج موبيل
تسلم ايدك .
ههههههههه
من اولها كده يا بيكو دا احنا اصحاب يا راجل
بس انت عجبتنى اوى فى النقد بتاعك ده ( بتنقد بطريقه ظريفه اوى )
انت عارف لو انت مش صاحبى كنت اتفرج على الرد اللى كنت هكتبه
شرفتينى يا بيكوووووووووووو
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

lost love and admin
000000000000000
00
رد مع اقتباس