عرض مشاركة واحدة
  #14  
قديم 12-13-2009, 08:54 PM
biko biko غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 63
افتراضي

ايه الجمال ده بجد يا فرعون حاجة صعبة اوى
انت ازاى قدرت تجمع بين الفصحة والعامية حاجة فى قمة الصعوبة !
ويا سلام عليك فى الابيات الجامدة
" حينها بنظرة من عيونها انتزعتها "
البيت ده عاجبنى موت بجد ابو نواس والمتنبى والبحترى لو كانوا عايشين كانوا صعقوا لما قروا البيت ده
انا ياريس خد ابيات وبعتها فى مسدج موبيل
تسلم ايدك .
رد مع اقتباس