عرض مشاركة واحدة
  #15  
قديم 12-13-2009, 12:25 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel مشاهدة المشاركة
على فكره


انا عاوز اقول حاجه اول مره حد يعرفها فى المنتدى

انا نسيت حبى الاول نهائيا

مسحته من تاريخى خاااااااااااااااااااالص

حطيت عليه ميه نار ومسحت كل ملامحه من قلبى

متستغربوش بس هى دى الحقيقه اللى محدش يعرفها خالص غير شخصين اتنين وبس

ومش انا السبب فى الفراق ده

انا صحيح اتالمت كتير بس انا دلوقت مستريح على الاخر

نسيت حبك الأولاني خالص خالص؟؟
يعني حتى مبيجيش ان شالله كده ذكرى على بالك؟
صعبه اوى دي
أومال انا مش عارفه انسى ليه
ده الظاهر كده ان احنا عندنا ناس كتير في المنتدى عندها اراده قويه
رد مع اقتباس