
12-13-2009, 12:25 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel
على فكره
انا عاوز اقول حاجه اول مره حد يعرفها فى المنتدى
انا نسيت حبى الاول نهائيا
مسحته من تاريخى خاااااااااااااااااااالص
حطيت عليه ميه نار ومسحت كل ملامحه من قلبى
متستغربوش بس هى دى الحقيقه اللى محدش يعرفها خالص غير شخصين اتنين وبس
ومش انا السبب فى الفراق ده
انا صحيح اتالمت كتير بس انا دلوقت مستريح على الاخر
|
نسيت حبك الأولاني خالص خالص؟؟
يعني حتى مبيجيش ان شالله كده ذكرى على بالك؟
صعبه اوى دي
أومال انا مش عارفه انسى ليه
ده الظاهر كده ان احنا عندنا ناس كتير في المنتدى عندها اراده قويه
|