
12-12-2009, 11:28 PM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدينيو
بجد روووووووووووووووووعه ياسارة
شعر جميل اوي بجد
ولا ده كمان هشام عباس وانا مش واخد بالي :-ss
|
لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالا
ركز شويه يا حماده
انا مش كل مره هقعد اقولك
ده عمرو مصطفى يا سيدي
هو مش واضح خالص انها اغاني
اوكى عالعموم المره الجايه هبقى اعرفكم
|