عرض مشاركة واحدة
  #8  
قديم 12-12-2009, 11:28 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمدينيو مشاهدة المشاركة
بجد روووووووووووووووووعه ياسارة
شعر جميل اوي بجد
ولا ده كمان هشام عباس وانا مش واخد بالي :-ss
لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالا
ركز شويه يا حماده
انا مش كل مره هقعد اقولك
ده عمرو مصطفى يا سيدي
هو مش واضح خالص انها اغاني
اوكى عالعموم المره الجايه هبقى اعرفكم
رد مع اقتباس