عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-12-2009, 08:06 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صاحب القلب الميت مشاهدة المشاركة
اولا شكرا اوى على الموضوع ده وف حاجات صح وف حاجات غلط ممكن مش بيبقي ف اهتمام شويه بالجهاز بس مش كلو بيسمع الاغانى دى ولا بيكتب الكلام ده صوابعك مش زى بعضهاا



ثانيا وده الاهم
ميرسي جداااااااااااااا جداااااااااااااا على زوقك ياكارمن فى كلامك ده وعلى اهانتك ليا ولكل شاب
يا صاحب متاخدش الكلام على دماغك
ده هزار يا عم
وبعدين هو انا بكدب
بقول حاجه غلط
وشهد شاهد من اهلها
رد مع اقتباس