
12-12-2009, 07:55 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost love
جوايا ويايا وف قلبي على طول
قُدامي في أحلامي بيغني ويقول
هشام عباس او تامر حسنى
المهم حسن الاختيار
بس فعلا جميله جدا
بس بجد انتى احلى كتييييييييييييييييييييير
|
ميرسي كتير ليكي لوست
انتى منوره والله
مقلتيليش اسمك ايه؟
|