عرض مشاركة واحدة
  #12  
قديم 12-12-2009, 07:55 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lost love مشاهدة المشاركة
جوايا ويايا وف قلبي على طول
قُدامي في أحلامي بيغني ويقول
هشام عباس او تامر حسنى
المهم حسن الاختيار
بس فعلا جميله جدا
بس بجد انتى احلى كتييييييييييييييييييييير
ميرسي كتير ليكي لوست
انتى منوره والله
مقلتيليش اسمك ايه؟
رد مع اقتباس