عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-12-2009, 07:54 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفرعون العاشق مشاهدة المشاركة
هو مين في الدنيا دي
بينسى أول حب ليه
انا بقى نسيت اول حب لياااا
غريبه صح ؟؟
تسلم ايدك كارمن
فعلاً غريبه جداااااااااا
عشان مهما حصل ومهما نسيت
بيبقى حبيبك الأولاني ليه ولو حتى ذكرى في قلبك
لكن انك تنساه خالص
صعبه اوى دي
ميرسي الفرعون العاشق على مرورك
نورتنى
رد مع اقتباس