عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-11-2009, 01:53 AM
THE KING THE KING غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: اسكندريه
المشاركات: 4,738
إرسال رسالة عبر MSN إلى THE KING إرسال رسالة عبر Yahoo إلى THE KING
افتراضي هتعمل بيهم إيه لو معاك ..؟؟

$بسم الله الرحمن الرحيم$
$السلام عليكم$

$من ثواني معدوده وانا فى صفحات الفيس بوك$
$وجدت هذه الصوره$




$وعليها سؤال ممكن تعمل بيهم إيه ؟؟$

$انا بقى نزل عليه الصمت$
$ومعرفتش هعمل بيهم ايه$
$المطلوب منكم$

$تقولولي لو حد معاه الفلوس دي كلها هيعمل بيهم إيه ؟؟$

التعديل الأخير تم بواسطة THE KING ; 12-11-2009 الساعة 01:55 AM
رد مع اقتباس