الموضوع
:
عصابة بنات الماجيك...اوعى وشك
عرض مشاركة واحدة
#
5
12-10-2009, 05:38 AM
manolly
مشرفه العاب الماجيك
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: manolly world
المشاركات: 4,675
بسم الله الله اكبر"هههههههههههههههههههه� � على اساس انك هتدبح بقى
)
"بس لو هتدبح اهونلك يا جولدن من اللى هيجرالك هنا
نياهاهاها
:>:>:-t:-t:-t:-t:-t
الضحية الاولى من عصابة التماسيح
"جولدن مان"
عاملنا فيها تمساح ومتشطر اوى
طيب استعد بقى يا جميل :ar!:ar!:ar!:ar!:ar!:ar!
اول تصرف هتصرفه معاك هيكون اسئلة كدة خفيف خفيف
1/اسمك الرباعى ؟وتاريخ ميلادك؟دراستك؟
2/احكيلنا بقى يا عم جولدن على "
رقم 3
"فاكرها ولا افكرك "؟ ههههههههههههههههههه
3/حبيت كام مرة حب حقيقي؟
4/مرتبط ولا لا؟"ولو مش مرتبط تحب ترتبط؟ هههههههههههههههه هنا في بنات كتير مستعدين للارتباط
)=))
5/اكتر سؤال يحرجك ايه هو ؟"لازم تقول سؤال"
6/اكتر ........ بتحبه:
لون
مغنى
مغنية
اكلة
فيلم
مشروب
اغنية
7/ايه اكتر هدية جاتلك وعجبتك؟ومن مين؟
8/موقف محرج حصلك؟
9/شخص مستحيل تنساه مهما حصل؟
10/اكتر مبلغ مسكته في ايدك وكان بتاعك كاااااااااااااام؟
دول كدة بس تصبيرة لحد ما باقى العصابة ييجوا يظبطوك
يلا يا مان عاوزة اجاباتك
وباقى افراد عصابتنا يستلموه بقى
__________________
manolly
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى manolly
البحث عن كل مشاركات manolly