
12-09-2009, 08:04 PM
|
|
|
|
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 923
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin
قلبى مسحور بحبكى و مقتول بطيفكى
نور الشمس والقمر مرسوم بجفونكى
جمال الصباح بنظرة من عيونكى
ايه ياعم الكلام الكبير ده
|
حاجه كده على ادى يعنى
شرفتنى بمرورك يا غالى
|