فيه حد معانا هنا عاوز اقوله انا ااااااااااااااااااااااااا اااسف على موقف بايخ كان هيحصل بينى وبينه
بس والله كان غصب عنى لانى مكنتش اعرف الموضوع كويس بس الحمد لله الحد ده لحقنى وفهمنى الموضوع قبل ما الدنيا تتلخبط
ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااسف
مكنتش اعرف ولا كنت اقصد
وكفايه عليا كده النهارده علشان انا شكلى هلخبط الدنيا فى بعض