
12-09-2009, 06:43 AM
|
 |
TO BE OR NOT TO BE
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince of alex
يسلملي ردك
بس بصراحة انا كنت حاسس انكم مش شايفين شغلي خلاااص
وضحت فكرتك
واتمنى رأي كااارمن يتنفذ يعني يكوون في وقت وفترة تسبونا فيها
|
ومين قال كده يغالى
ان شاء الله يتم ذلك
|