عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-09-2009, 04:29 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
Love(الماجيك) هو مين في الدنيا دي بينسى أول حب ليه؟!!

@};-@};-%%-%%-@};-@};-
ساعات لمّا بسهر وأفكر في أيام زمان
بستغرب عشان لسه فاكر حبيبي اللي كان
إحنا بعدنا عن بعض لكن هواه مش ناسيه
وهو أكيد برضه فاكر وحيران كمان


جوايا ويايا وف قلبي على طول
قُدامي في أحلامي بيغني ويقول



هو مين في الدنيا دي
بينسى أول حب ليه
وأنا لو هنسى .. هنسى إيه أنا واللا إيه
@};-@};-%%-%%-@};-@};-
زمان عشنا أجمل حكايه ياريت لوتعود
ده شاف أحلى أيام معايا وأجمل وعود


أنا شايفو بعنيا حواليا زي ملاك
وعيونه بتخونه وبتقوللي هستناك


هو مين في الدنيا دي
ينسى أول حب ليه
وأنا لو هنسى ..هنسى إيه أنا واللا إيه
@};-@};-%%-%%-@};-@};-
(جوايا/هشام عباس)

التعديل الأخير تم بواسطة karmen ; 12-12-2009 الساعة 11:30 PM
رد مع اقتباس