عرض مشاركة واحدة
  #7  
قديم 12-09-2009, 01:36 AM
صاحب القلب الميت صاحب القلب الميت غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 1,367
افتراضي

اولا شكرا على الموضوع
ثانيا المصريين ولا هم اى نوع من حيوانات كلنا بشر
وغلط نشبه نفسنا حتى بالاسود
ومش عشان فرد ولا اتنين معندهمشي رد فعل او كرامة يبقي تقول على مصريين كلهم لان انت وانا وغيرنا من مصريين اتهانو بالتشبيه ده

فبلاش غلط ف اى انسان اى ان كان جنسيتو
وربنا كرم الانسان واحنا نهينو


حرااااااااااااااااااااااا ام ياشباب
واسف على كلامي واتمنى ان تتقبلوة
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس