عرض مشاركة واحدة
  #5  
قديم 12-08-2009, 10:39 AM
golden man golden man غير متواجد حالياً
رئيس فريق التنشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 5,278
افتراضي

هو مع ان فى فرق كبير فعلا
بس محدش اختار يبقى فى المكان الى هو فيه واكيد كل واحد بيحاول يبقى فى حال غبر الى هو فيه
ممكن تكون البنت الى شايفها ملاك وبنت شيك من جواها مش كويسه والبنت الى انت شايافها مش كويسه من داخلها تكون جميله
بس الظروف والاقدار هى الى وضعت كل واحد فى مكان
بس اكيد لما الشخص هيجى يختار هيفضل الاحسن له
رد مع اقتباس