الموضوع: عروسه المنتدي
عرض مشاركة واحدة
  #178  
قديم 12-08-2009, 09:15 AM
banota banota غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المشاركات: 124
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nada minnie مشاهدة المشاركة
بس بجد بقى

نفسنا نشوف أفراح حقيقيه هنا عالماجيك
بجد نفسي موت حد من الأعضاء يقولنا أنا فرحي خلاص قرب
وطبعاً اللي هيتجوز من الأعضاء لازم ينزلنا صور فرحوا هنا عالماجيك


بجد كان نفسى انزلكوا صور خطوبتى هنا على الماجيك عشان تقولولى ايه رايكوا
بس للأسف الصور لسه مطلعتش
بس هحاول اشوف صور مؤقته اوريهالكوا لغايه ما تطلع الصور
استنونى................
thanks يا قمر والف الف الف مبروك يا قمرى
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس