
12-08-2009, 09:15 AM
|
|
|
|
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المشاركات: 124
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nada minnie
بس بجد بقى
نفسنا نشوف أفراح حقيقيه هنا عالماجيك
بجد نفسي موت حد من الأعضاء يقولنا أنا فرحي خلاص قرب
وطبعاً اللي هيتجوز من الأعضاء لازم ينزلنا صور فرحوا هنا عالماجيك
بجد كان نفسى انزلكوا صور خطوبتى هنا على الماجيك عشان تقولولى ايه رايكوا
بس للأسف الصور لسه مطلعتش
بس هحاول اشوف صور مؤقته اوريهالكوا لغايه ما تطلع الصور
استنونى................
|
thanks يا قمر والف الف الف مبروك يا قمرى
|