
12-08-2009, 03:45 AM
|
 |
|
|
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: وطني
المشاركات: 1,172
|
|
محدش غصب عليك وقالك رد [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لكن انا اعتقد ان الموضوع دة من احسن ماكتبت
:-bd
ولو كان الموضوع مش كويس مكنشي جولدن مان وكارمن ردو
شكرا ليكي كارمن انتي وجولدن مان
|