عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 12-07-2009, 04:52 AM
الصورة الرمزية prince of alex
prince of alex prince of alex غير متواجد حالياً
مشرف منتدي المواضيع الاسلاميه
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: EGYPT
المشاركات: 2,286
إرسال رسالة عبر MSN إلى prince of alex إرسال رسالة عبر Yahoo إلى prince of alex
افتراضي نداء الى اخي رامي (( استفسار بس ))

اخي رامي ........


اهلا بيك هنا.....!!!

بصراحة انا حبيت اسألك بس سؤاااااااااااال بسيط

بامانة انا مش عاوزك تزعل بس عاوز اوضحلك رأي


انا الحمد لله رغم انشغالي الشديد جداااا بالدراسة ؛ لكن بخش على الماجيك يوميا

يعني اقدر اشغل المواضيع الي تبعي وقسمي كويس اوووي حتى لو كانت مشاركاتي بتقتصر على كداا....


بس الي مش فاهمه انك قفلت موضوع في قسم المواضيع الاسلامية

القسم الي انا مشرف عليهـ .............


يعني انا عاوز افهم ليه يعني انا كتبت جاااري التأكد على اي اسااااس مثلا وبصراحة جالي الرد من the star

بس حبيت الوح اني اقدر فعلا ادير قسمي بشكل مميز ولو محتاااج مساعدة اكيد عطلب منك

انك تهتم اووو تساعدني في فترة غيابي

بس حبيت اقولك الي جوايا عشان انت زي اخويا بالظبط


تقبل تحياتي ...................
__________________

على جنب كدا ~~
~~~~~~~~~~~~~~~~
سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى
ومن قبلهم المنتدى
واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة





رد مع اقتباس