
12-07-2009, 04:36 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرنس الوحدانى
فعلا الغباء له ناسه
هههههههههههههه
بس طبعا انا مقصدكيش يا كارمن أنا اقصد الكيبورد ال كتبتى عليها
|
يا راااااااااااااااااااجل
ماشي يا علي
|