
12-06-2009, 07:35 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira abdo
ههههههههههههههههههههههههه ه جامده دي احنا بيبقي منظرنا سكر هههههههههههههههههه ميرسي ياعاشق ع الصوره والاطفال اللي فيها سكر تسلم ايدك
|
لالالالالالالالالالالالال الالالالالا
ايه ده يا أميره
ده موضوع الأدمن مش العاشق
إنتي عاوزه تخربي على نفسك يا بنتي من أولها كده
هههههههههههههههههههههههه
احنا لسه بنقول ايه
|