ينهااااار دوول اكتر مننا .....!!!
( احنا اربعة بس ....!!! )
اطلبي يا لمحة اي حاجة من اي ولد هنا !!! (( عادي موضوع رد توقيع على حسب القدرة وانا عجمع الطلبات واحطها هنا كمان شوية ولي ليهـ طلب عياخذه ))
ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه
انت علقت يا أحمد واللا إيه؟
عالعموم منتظرين باقي الأسئله
بس متخترش الأوقات اللي الأولاد بس يكونوا موجودين فيها
|