الموضوع
:
أجمل ماقيل عن ست الحبايب.........ربنا يخليكى ليا يا أمى
عرض مشاركة واحدة
#
2
11-29-2009, 05:29 AM
دبدوباية
مشرفه منتدى الديكور
تاريخ التسجيل: Oct 2009
الدولة: عالمى الخاص
المشاركات: 2,368
آمين
آمين
آمين
ويخليلك والدتك ياهيما
وينعم عليها بالصحة والعافية
ويرزقها حسن الخاتمة وصحبة الحبيب المصطفى ف الجنة ان شاء الله
هى وأمى يارب آمين
دبدوباية
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى دبدوباية
البحث عن كل مشاركات دبدوباية