عرض مشاركة واحدة
  #3  
قديم 11-29-2009, 04:49 AM
golden man golden man غير متواجد حالياً
رئيس فريق التنشيط
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 5,278
افتراضي

احنا لازم نتعزم مره وندوق الاكل مش نشوفه بس
من بره هلا هلا ومن ..................
لازم ندوق وانا احسن واحد يدوق
ادوق بس
يعنى اعملى عينات يا دبدوبه انتى ومانوللى وننزل ناكل
تسلمى على ها الاكل شو حلو
رد مع اقتباس