المنتدى: عالم حواء
04-09-2009, 07:59 AM
|
|
مشاركات: 4
المشاهدات: 1,612
أنا احب البنات كثير ؟
حبك بطحني عالحشيش ... ومن غيرك مأقدرش أعيش ... أحنا
جوز جزم وفردة وحدة
م تمشيش ..
قطعني حتة حتة وأرميني لأي قطة ... أنا كنت بأحب واحد
دلوقتي بأحب
ستة ..
حبيبي قالي بحبك قلتله أتنيل ... دا...
|