منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > البحث في المنتدى

عرض النتائج 1 إلى 3 من 3
استغرق البحث 0.00 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: شيكابالا
المنتدى: عالم حواء 03-13-2009, 01:02 AM
مشاركات: 15
المشاهدات: 1,493
أرسلت بواسطة شيكابالا
شكر وتقدير

انا معاك بس انا بحب الثلاث انواع الرومانسي والواثق من نفسة والذكي.وانا واثقة ان في بنات كتير كده
ومشكور بلابل علي الموضوع
المنتدى: عالم حواء 03-10-2009, 02:03 AM
مشاركات: 5
المشاهدات: 1,303
أرسلت بواسطة شيكابالا
انا معاك بس علي فكرة مش التطور هو الي عمل كدة دة...

انا معاك بس علي فكرة مش التطور هو الي عمل كدة دة التخلف المصري هو في تقدم في مصر اصلا
المنتدى: عالم حواء 03-05-2009, 06:35 AM
مشاركات: 10
المشاهدات: 1,062
أرسلت بواسطة شيكابالا
علي فكرة مش كل البنات زي مانت بتقول بس انا معاك...

علي فكرة مش كل البنات زي مانت بتقول بس انا معاك ان مفيش بنت مبتبصش في المرايا وانا اولهم
=d>
.عاشقة شيكابالا.
عرض النتائج 1 إلى 3 من 3

 
الانتقال السريع

الساعة الآن 07:03 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir