المنتدى: منتدي الزوار والاعضاء الجدد
10-02-2009, 07:49 PM
|
|
مشاركات: 60
المشاهدات: 9,673
|
المنتدى: منتدى الترحيب والاهداءات
10-02-2009, 07:40 PM
|
|
مشاركات: 18
المشاهدات: 2,446
ولله أنا طفشت اول كنت شغال بـ taxi زي الحلوه...
ولله أنا طفشت اول كنت شغال بـ taxi زي الحلوه ومنضم وقتي تمام التمام ولما قالو الدراسة أتجلت زعلت على الناس الي بيدرسو وفرحاني ي ي
بس الحمد الله كلها أيام وترجع المياه لمجاريها
أسف ياحبايبي...
|
المنتدى: صدى الملاعب العربيه والعالميه
08-01-2009, 12:29 AM
|
|
مشاركات: 206
المشاهدات: 11,861
|