منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   كل عضو يختار وظيفةللعضو اللي بعده!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9779)

prince of alex 03-18-2009 10:17 AM

كل عضو يختار وظيفةللعضو اللي بعده!!!!
 
كل عضو يختار وظيفةللعضو اللي بعده!!!!


السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اللعبة هي ان كل عضو يدخل
يختار وظيفة للعضو اللي بعده
وأنا بابدأ
الوظيفة هي
مخرج سينيمائى

prince of alex 03-18-2009 11:58 PM

فين التفاعل يا شبااااااااااااااااااااااا ااب

THE KING 05-06-2009 09:07 AM

عامل محطة بنزين


الساعة الآن 09:30 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir