منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   أحدث خمس طرق لقتل الزوج و طرق قتل الزوجة و مضمونه 100/100 (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=905)

csamirdz 03-08-2008 05:13 AM

أحدث خمس طرق لقتل الزوج و طرق قتل الزوجة و مضمونه 100/100
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الســــلام عليكــــم


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اقدم لكم اليوم ( النساء) افضل خمس طرق لقتل الزوج وهي مجربه و مضمونه 100/100

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

احدث الطرق للتخلص من الزوجة

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


طريقه لتقتل زوجتك بدون ماتدري الشرطه ؟؟



(( تحذير لكل البنات خذو خذو الاحتياطات اللازمة))

قرأ صعيدي في إحدى الصحف أن مجرما أمريكيا قتل زوجته ودفنها تحت السرير ولم يتمكن البوليس من اكتشاف الجريمة إلا بعد مرور 25 عاما

فكر الصعيدي في الجريمة وهو يتخيل زوجته التي تنغص عليه حياته و قال لنفسه : يبقى لو أن قتلت مرآتي وعملت زي الراجل الأمريكاني ده محدش

حيكتشف حاجة إلا بعد ما أكون مت

وبالفعل عاد الصعيدي إلى شقته فاستقبلته زوجته بوصلة من الشتائم فذهب فورا و احضر سكينا من المطبخ وذبحها بها وحفر تحت السرير ودفنها هناك

و يا دوب بعد نصف ساعة كبست الشرطة على الشقة واعتقلت الزوج الذى تعجب من السرعة الكبيرة في اكتشاف الجريمة وقال للضابط:-

أنا عملت كده لأني اعتقدت أن البوليس عندنا مش حيكتشف الجريمة ابدا زي الراجل الأمريكاني اللي في الجريدة ذي ,, دول في أمريكا ماكتشفوش

الجريمة إلا بعد 25 سنة

أ جاب الضابط بعد أن تصفح الجريدة :-أصل الراجل الأمريكاني كان ساكن في الدور الأرضي ,, وأنت ساكن في الدور الخامس

والجثة لما دفنتها نزلت ع الجيران يا فالح !!!

ههههههههههه

اتمني تنال علي اعجابكم

تقبلو تحياتي العطرة إلكم
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
csamirdz


admin 03-08-2008 07:53 AM

مشكور ليك اخى العزيز


بجد طورق تموت


ومنور المنتدي

EL_MJEK 03-08-2008 10:25 AM

الف شكر يا باشا على الطرق الجامدة اوى والسريعة اوى بدرة

تسلم ايدك وربنا يسهل ومحدش يجربها فيك

Silver 03-08-2008 10:46 AM

:36_7_5: :36_7_5: :36_7_5:

ههههههههههههههه

والله طرق جامدة وتريح البال

تسلم لينا يا سمير

وأنا عارف أنك هتكون إضافة جيدة للمنتدى

ومتحرمناش من مواضيعك الجامدة دى

:36_9_1:

scientist_363 03-12-2008 07:17 PM

ههههههههههههههههههههههههه هههههه

أهم حاجه الطرق دي أنت مجربها قبل كده


ولا أي كالام على العموم أنا أما أتجوز هجربها على طوووووووووول

karmen 12-07-2009 02:17 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
مش ممكن
روعه يا csamirdz
عوده قويه جدا
بجد انت مفتررررررررررى موت
لا وايه كلها حاجات في الجون يعنى الواحد هيموت هيموت
تسلم ايدك

bosbos love 12-07-2009 04:23 AM

الموضوع جميل جدا والصور اجمل
بس مش كدا حرام
ههههههههه

golden man 12-07-2009 04:40 AM

ههههههههههههههههههههههههه ه
جميل يا csamirdzتسلم على الافكار الروعه دى
بس ربنا يبعدنا عنها

لمحه حب 12-07-2009 08:36 AM

وليه كل دا ماكل واحد يروح في طريقه بجد تسلم على الصور

amira abdo 12-07-2009 08:37 AM

هههههههههههههههههههه جامده جدا وجامده قصة جدا بجد ميرسي ياcsamirdz


الساعة الآن 12:36 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir