منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   :-:-: خلفية متواضعة عن غزة الحبيبة :-:-: (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=9006)

عبدالرحمن 01-12-2009 12:50 AM

:-:-: خلفية متواضعة عن غزة الحبيبة :-:-:
 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اعرض عليكم خلفية متواضعة لغزة ارجو ابداء رايكم فيها

صورة الخلفية

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

دقة الخلفية ( 1600 × 1200 )

رابط التحميل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

THE KING 01-12-2009 01:16 AM

جميله جدا يا عبد الرحمن

وجميل جدا انك مهتم بغزه على طريقتك
وهى التصميم

واتمنى من الجميع يهتم بمشكلتهم كل واحد على طريقته اللى يقدر عليها

عبدالرحمن 01-12-2009 03:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3mr (المشاركة 32485)
جميله جدا يا عبد الرحمن

وجميل جدا انك مهتم بغزه على طريقتك
وهى التصميم

واتمنى من الجميع يهتم بمشكلتهم كل واحد على طريقته اللى يقدر عليها

اشكرك ياعمرو على اطراءك الجميل واكيد غزة في عيونا منقدرش نستغنى عنها ولا لحظة .!

admin 01-12-2009 04:18 AM

بارك الله فيك عبدو

بس راى البسيط

لو حجم الصوره من حيث الطول والعرض اكبر شويه

وكمان الكلام صغير جدا ومش واضح

وتسلم على التصميم الجميل

لكل الله ياغزه

eltohamy 01-12-2009 04:18 AM

ابداع متواصل


تحياتى

amralbob 01-12-2009 09:52 AM

مشكور على الموضوع الجميل ده ويارب انصر غزه

عبدالرحمن 01-12-2009 01:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 32489)
بارك الله فيك عبدو

بس راى البسيط

لو حجم الصوره من حيث الطول والعرض اكبر شويه

وكمان الكلام صغير جدا ومش واضح

وتسلم على التصميم الجميل

لكل الله ياغزه

ازيك يادمن حبيبي اخبارك ايه بالنسبة للصورة حمل الخلفية من الرابط اللي ف اخر الموضوع لان الصورة المعروضة مصغرة مش بجودتها الطبيعية

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eltohamy (المشاركة 32490)
ابداع متواصل

الابداع هو طلتك على الموضوع

تحياتى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amralbob (المشاركة 32534)
مشكور على الموضوع الجميل ده ويارب انصر غزه

الشكر لله وحده ويارب ينصر اخواننا في غزة ويصبرهم

love habiby 01-13-2009 01:43 AM

مشكور جدا على الموضوع والتصميم الرائع

اللهم عجل بنصرهم


عبدالرحمن 01-13-2009 02:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة love habiby (المشاركة 32568)
مشكور جدا على الموضوع والتصميم الرائع

اللهم عجل بنصرهم


الف شكرا على مرورك الكريم

Silver 01-13-2009 11:45 PM

الابداع ليس بجديد عليك

فإن لم يكن أنت من ستبدع فمن سيبدع !!


تصميماتك تجد طريقها فى الحفظ على جهازى

اللهم انصر أخواننا المجاهدين فى غزة

آمين آمين آمين


الساعة الآن 11:08 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir