منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   ديمقراطية (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8982)

DADA555 01-10-2009 01:06 AM

ديمقراطية
 
جلسة ودية بين رئيس المصري مبارك ورئيس الأمريكى بوش ، دار الحوار التالى:
مبارك : كم متوسط راتب الموظف الأمريكى؟
بوش : حوالى 5000 دولار
مبارك : وكم يصرف شهريا؟
بوش : حوالى 2800 دولار
مبارك : يعنى يبقى معاه 2200 دولار ، وايه بيعمل بالمبلغ ده؟
بوش : فى الحقيقة لأننا دولة ديمقراطية ، احنا لا نسأله
بوش : وانتم يا سونسون (دلع حسنى) كام متوسط راتب الموظف عندكم؟
مبارك : حوالى 200 دولار
بوش : وبيصرف كام؟
مبارك : حوالى 1000 دولار
بوش : ومنين يجيب الفرق الكبير ده؟
مبارك : فى الحقيقة لأننا دولة ديمقراطية زيكم بالضبط ، احنا كمان لا نسأله

العملاق 01-10-2009 09:00 PM

ههههههههه

تسلم ايدك

DADA555 01-10-2009 10:58 PM

شكرا على الرد والمشاركه

admin 01-17-2009 07:29 AM

فعلا ديمقراطيه

DADA555 01-18-2009 12:00 AM

شكرا على مرورك

mody eljoker 04-15-2009 02:32 AM

شكرا ليك على الموضوع الرائع واتمنى لك التوفيق فى مواضيعك القادمة

Silver 04-15-2009 07:28 AM

ونعم الديمقراطية

ملاك الروح 04-15-2009 07:48 AM

ولا في بعدها ديمقراطيه
تسلم ع الموضوع

golden man 04-15-2009 09:19 AM

هههههههههههههههههههه

فعلا ما حدش بيسال الا اذا ريحته فاحت اوى وكتر الكلام

وتسلم على الديمقراطيه فى التعبير


الساعة الآن 05:23 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir