منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   رسايل بمناسبة رأس السنة 2009 (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=8704)

salma 12-29-2008 09:25 AM

رسايل بمناسبة رأس السنة 2009
 
كـــل عـــام وحــبــك الأجـمـــل

يا مضـــوي شمعــة ســنيــني

كـــل عــام وأنــت الأول

فــي حــياتـي وقـــلبي وعــيني

-«¤ salma ¤»-

لست أول المهنئين
لكنني أرقهم كلمه..
وأصدقهم مشاعر..
وألطفهم عباره..
أنتقي أحرفي بكل إتقان..
ليس لأني مبدع الكلمه!!
بل لأنني سأوجهها لمن يستحقها
{{{كل عام وانت بخير}}}

-«¤ salma ¤»-

مرت سنة

وجت سنة

وراحت سنين

وبتجي سنين

وحبك بقلبي محفــوظ

في كل آن وحين

وكل عام وإنت بخير

يارب آمين!!

-«¤ salma¤»-

ياحظك





يابختك




مين قدك




انا بقولك




"كل عام وإنت بخير"

-«¤ salma¤»-

خاااص للغااالين
عمر السنه قرب على
آخر العام وأبي اتزهب للحياة
الجديده..أبنسف الماضي وأحكمه
بالأعدام إلا غلاك أنا أشهد إني
بزيده..دام الجسد هاليووم تقواه
الأقدام تبقى الأماني في سنتنا
الجديده..


-«¤ salma¤»-

".....2009....."
أتمنـــــــــــــــالك
12 شهر سعيد
و52 أسبوع مرح
و365 يوم حب
و8960 ساعة قرب الحبيب..
اتحدي العالم كله أذا في حد هنأك
قبلي بالسنه الجديده.

-«¤ salma ¤»-

أتحدى العالم وأنا معاك
وقول للبشر بأعلى صوت أنا أهواك
ومع بداية سنة جديدة أقول يا حبيبي
أنا و قلبي وروحي وإحساسي برضوا معاك

-«¤ salma¤»-

الوداع
لاني مسافر
و ما ظن راح ارجع
أو نلتقى









المرسل: سنة 2008

-«¤ salma ¤»-

بدقها جلسه في صندوق الوارد
حتى 1 يناير 2009
عشان اكون اول شخص يقول لك
كل عام وانت بخير ياعز الناس

-«¤ salma¤»-

الله ياسرع الليالي والايام..
الوقت يجري والليالي سريعه..
باقي قليل وتنطوي صفحة العام..
جعل السعاده والسعد في تبيعه..

-«¤ salma¤»-

يا أغلى البشر والأحباب
سنة جديدة ع الأبواب
ودمعي والله على حد الاهداب
قررت أنسى العتاب
بلا ذنب وبلا أسباب
وأهديك أحلى المسجات
وأتمنى منك أسمع الجواب

-«¤ salma¤»-

لا تفتح الرساله إلا بعد
21 يوم



مثل ما توقعت تبي
تشوف الرساله زين
افتحها


أتمنى لك سنه سعيده
وعسى عامك سعاده
وحب ،،،
%2009%
تذكر أنا أول من هنأك

admin 12-30-2008 05:12 AM

تسلم ايدك على الرساله


تحياتى لك

GHOST 12-30-2008 08:31 PM

أسابق كل الطيور

وأعديلك جبال وبحور

وأقولك نيو يير كلها حب وسعاده ونور

الى قلبي

ghost

بلابل 12-31-2008 03:36 AM

بجد تسلم ايدك

دائما شعلة من التقدم والجمال

لا تحرمينا من ابدعاتك

Silver 12-31-2008 07:44 PM

ليس الابداع بجديد عليكى

كل سنة وانتى طبية يا سلمى

محمد شريف 01-02-2009 03:58 AM

بجد كلام جميل تسلم الايادى

الماجيك 01-03-2009 12:59 PM

أحلى رسايل

كل سنة وانتى طيبة


الساعة الآن 12:35 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir