منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي العاب الكمبيوتر (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=13)
-   -   لعبة الشطرنج (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=539)

admin 03-01-2008 12:10 AM

لعبة الشطرنج
 
بصراحه قبل فترة لقيت لي لعبة شطرنج حلوه مره لكن عيبها الحجم

كان حجمها 4.7 قيقا يعني على ديفيدي


>>الحاصل

دورت العاب شطرنج ما لقيت الا فلاشات وتعرفون أن العاب الفلاش

%ماهيب مضبوطة 100

فجأة طحت لي على لعبة شطرنج روعه بل منتازه جدى

Brutal Chess 3D Portable

ثلاثية أبعاد روووووعه وحجمها تقريباً 5 ميجا




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
---------
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

لتحميل اللعبة



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


Elmjeck 03-01-2008 08:35 AM

thanxxxxxxxxxxxxx

HP 530 03-07-2008 11:39 PM

الف الف شكر

admin 03-13-2008 01:16 AM

تقبلوا تحياتى

THE KING 08-13-2008 07:41 PM

بجد شكرا يا اسامه باشا
وجاري التحميل

RagheDrawshi 08-16-2008 12:06 AM

تسلم لينا يا غالى

منتطرين مواضيعك يا بطل


تقبل خالص تحياتى


الساعة الآن 06:33 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir