منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   ريسنا ياريس ريسنا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4876)

samir aboraia 09-06-2008 12:02 PM

ريسنا ياريس ريسنا
 
ريسنا ياريس ريسنا
بغنيلك مش عارف ايه اقول
الناس مش لاقية طبق الفول
وف حالنا دايماً مشغول
بتدور على راحة بالنا
ريسنا ياريس ريسنا

اتكلم راح اقول مواويل
ونظيف اهبل وطويل
كلمة شكر ف مراسيل
زودت ياريس رواتبنا
ريسنا ياريس ريسنا

اه على فرحة ماتمت
الحكومة فينا راح تشمت
وناس بالزور اتهمت
نفاق وسرقة ف حكومتنا
ريسنا ياريس ريسنا

ياناس انا نفسى اتأهل
واتوظف ولحياتى اكمل
اروح اقدم ومين يقبل
ده مفيش كوسة ف بلدنا

ريسنا ياريس ريسنا

mody eljoker 09-06-2008 07:10 PM

الله عليك وعلى الشعر الجميل بس كده ممكن نروح فى داهية[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

samir aboraia 09-07-2008 12:22 PM

ياعم متقلقش

أنا معايا واسطة

الصول اللى هيقف على باب الزنزانة

ايوة بالظبط...........السجان

Silver 09-07-2008 01:29 PM

شكلنا كده هنقفل المنتدى بدرى

وهنروح مع بعض فى زنزانة واحدة

متنساش تبقى توصى عليا الصول

samir aboraia 09-07-2008 11:29 PM

يارامى انا قلتها

مش عاوز حد يكون قلقان خالص

وعلى فكرة.....

الصول المعرفة طلع معاش

يعنى بالهنا والشفا

karmen 07-14-2009 08:58 AM

اتكلم راح اقول مواويل
ونظيف اهبل وطويل
كلمة شكر ف مراسيل


حتى الصول طلع معاش
ياللا وكملت

mahmodsalama 08-15-2009 01:50 AM

ماهي دي احوال البلد شعر ممتاز

البرنس الوحدانى 09-11-2009 01:05 AM

جميل
ننتظر المزيد

admin 09-11-2009 01:44 AM

الله عليك ياابوريا


الساعة الآن 09:39 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir