منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعــلانات المــواد الغــذائية (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   تعبئة وتغليف السوائل الاوتوماتيك و#المنظفات #الادويه#والعصائر (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=477160)

خلود خالد 05-01-2021 01:25 AM

تعبئة وتغليف السوائل الاوتوماتيك و#المنظفات #الادويه#والعصائر
 
اذا كنت عميل طموح بتفكر فربح مضمون وبتبحث عن التطور وعن العائد السريع لمشروعك شوف معانا الفيديو دة حصرى من ماسترتك الماكينة الاحدث على الاطلاق فى تعبئة وتغليف السوائل الاوتوماتيك و#المنظفات #الادويه#والعصائر#الزجاجات� �#الكيماويات #والبوياتالسائله الماكينة مصممة باحدث الامكانيات التى توفر سهولة التعامل وزيادة الانتاج مع ماستر تك انت اكيد كسبان يلا مستنى ايه شوف #الفيديو#واسالعن #السعرو#المواصفات والمشاهدة خير دليل #ماسترتك 10 سنوات من #الخبرةو#التميز بشهادة عملائنا
فيديو الماكينة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
للتواصل :
Tel/fax :- 0244844102
Mob.:- 01005492942
وصفحتنا على الفيس بوك :
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
email :- [email protected]
المدير العام/ م . محمد عبد العليم
مدير تسويق/ خــــــــــــلود خالد


الساعة الآن 07:36 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir